Lyckan är stor!

Kommentarer
Vera

Haha, du är så rolig!=)

2010-11-23 » 00:20:23
matilda

tack så mycket! :D

trivs du bra i sovrummet nu då? :D

2010-11-24 » 17:15:13 BLOGG: http://augustihelvete.blogg.se/
Natalie

Sv: Förlåt för jag stängde ner bloggen lite men kände att jag behövde hämta lite ny ork och energi, och nu är det tillbaka :D I alla fall till en mindre del :)



Haha ja jag är rätt lycklig att grannen hör dåligt ;) HAH! Men eller hur? Laga mat är ju skittråkigt, och orka stå och hacka grönsaker då liksom :p Det är väldigt sällan jag gör det i alla fall ;D



Du får skaffa en ny header då? :) Jag tror den blir bra hur du än väljer att ha den stumpan, du är så söt så det kommer nog bli jätte bra :D



Aw, det var roligt att träffa på dig också ute ska du veta :D Men denna helg blir det lugnt, ska slappa och på torsdag ska jag julpynta och baka pepparkakor tänkte jag :D Vad ska du göra i helgen? :) Pussen :D



TWILIGHT <3

2010-11-25 » 22:09:52 BLOGG: http://natayas.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0