Hur Alice fick sitt namn

Kommentarer
tinabanck.blogg.se

Så fin historia! :D Alice är ett jättefint namn, tur du inte bor här nere för jag känner massor som döpt sin unge till det. ^^, Men det är ju så fint - så vad göra? :D Hon är så söt!

Svar: Tack! :D Haha jaså? Inte här uppe dock! Som tur är ;) Precis hihi! Tusen tusen tack :) <3
eevelinasjosten.blogg.se

2012-12-03 » 14:00:56 BLOGG: http://tinabanck.blogg.se/
Marlene

Åh! Nu blev jag lite rörd över allt. :) Blödig som jag är. Så sjukt att vi faktiskt hade exakt samma namn. Och ja Alice står högt på listan om vi får en tjej i framtiden. :D

Svar: Söt du är! :D Hahaha jag veeet, det är helt galet! Våra barn kommer heta lika helt enkelt ;)
eevelinasjosten.blogg.se

2012-12-03 » 14:39:35
Vera

Hur kan monster-alice se så söt och oskyldig ut? =)

Svar: ELLERHUR! Förstår inte det jag :'D
eevelinasjosten.blogg.se

2012-12-03 » 15:21:07

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0