Förlossningsberättelse

Kommentarer
Anonym

Vilken spännande berättelse!! Helt underbar också fast lite läskig! Shit att dom försökte 4 ggr med eda?! Usch

Svar: Tack! :) Eller vad man nu ska säga hehe. Ja, det var riktig pina när dom höll på kan jag lova! Men jag överlevde de å ;)
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-30 » 04:08:02
elin

ååh lilla lilla goa Alice! Vad skönt att allt gick bra i slutändan!
Kanske mindre bra av mig att läsa denhär när jag sitter på jobbet. Sitter här med tårar i ögonen!:)
Ta hand om er nu och njuuuut varje dag!

Svar: Tack elin! :) Hon är supergooo hihi.Ja, det är så skönt! :) Haha aw! Man får de ;) Tack, det ska/gör vi! :) Kram
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-30 » 08:10:02 BLOGG: http://poppelberget.blogg.se
Anonym

Ååååh. Här ligger jag å gråter . Haha

Svar: Haha gumman <3
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-30 » 08:21:53 BLOGG: http://tajkonfamiljen.blogg.se
Micaela

Men lilla Evelina , jag tänker på hur otroligt duktig du är som klarar en sådan prestation på första förlossningen . Ja förstår inte alla hur du klarade det för mitt psyke hade gått åt pipan . En stående ovation till dig och din Johan . Ni har varit jätte duktig och en super fin tjej har ni fått .
Stoooor kram ❤

Svar: Tusen tack Micaela! Vad glad jag blir att du säger så :) Det var riktigt riktigt jobbigt. Men det var bara att kämpa :) Tack igen, tack tack tack! Stor kram tillbaks <3
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-30 » 09:11:37
Therese

Vilken jäkla berättelse.. Jag sitter här och gråter :'). Härligt att ni äntligen har Alice hos er! :).

Svar: Jadu, den var inte nådig den där förlossningen inte haha. Ja, det är så härligt att hon är här! :D
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-30 » 09:32:08 BLOGG: http://familjenstenberg.blogg.se
Malin

Åh herregud vilken långdragen förlossning, usch va kämpigt de måste vart. 😥 Skönt att dom fick ut henne till slut! ❤ Stor kram till er!

Svar: Ja, den var lite långdragen. Fast på lördagen var jag nöjd :) Varken för segt eller för fort gick det. Önskade väl DÅ att det kunde gått snabbare haha, men det gick braaa :) Ja, man ska vara glad att det finns andra vägar än den naturliga! :) Stor kram tillbaks! <3
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-30 » 09:44:49
Jenny

Blir alldelens tårögd när jag läser, vilken förlossning du var med om!! Tur att allting gick bra till slut och ni fick eran fina Alice <3

Svar: Aw :) Ja, det var lite mycket hehe. Ja, jag är verkligen evigt tacksam för det :) Tack <3
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-30 » 10:50:49
Sandra

Åh gud! Jag sitter på jobbet & bölar. Först för att det är så tråkigt att läsa om hur ont du hade & att hon inte andades, sen för att Johan var så lugn & underbar med dig. Bra jobbat båda två, ni har fått en fantastisk dotter, riktigt fin :) <3

Svar: Aw, gulliga du! Vad glad jag blir, tusen tack Sandra! Johan var verkligen världens bästa stöd :) Kunde inte önskat bättre. Vi får ses snart! :) <3
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-30 » 11:12:08 BLOGG: http://ohstroms.blogg.se
Anonym

Oj vilken förlossning! Riktigt imponerad att du ändå kunde hålla dig så lugn. Och du undrar varför jag är rädd för att skaffa bebis? Skönt att ni mår bra, du och lillan efter allt detta :)<3

Svar: Hehe, tack så jättemycket! :) Ingen aning vem du är, men okej ;p Hihi.
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-30 » 14:36:06
Anonym

intressant läsning!! Men du, det där lät inte alls som en rolig förlossning heller.. fyy.. hur misslyckades dom med ryggbedövningen? men som sagt tur att de gick bra ändå :) Var lite skillnad på min förlossning, fick lite små värkar halv två på natten men dom blev jobbiga vid fyra tiden då vi åkte in sen var han ju ute 09:43.. Snacka om att det kan skilja från person till person :)

En riktig sötnos fick/har ni iaf!! :)

Svar: Tack Cilla! :) Nej, det var lite si och så med den hehe. Men bra att allt gick bra liksom :) Ryggbedövningen misslyckades pga min skolios. Mindre roligt de å! Men jag klarade mig utan :) Ja det är helt galet hur det kan skilja sådär! Men det är ju ganska bra de å, får man lära varann :D Tusen tack! Och detsamma, Vidar är underbar :')
eevelinasjosten.blogg.se

2012-10-31 » 11:43:51 BLOGG: http://cillaah.blogg.se
tinabanck.blogg.se

Men åååååh, jag börja typ gråta när jag läste din berättelse! Stort grattis igen. :} Lät som det var väldigt traumatiskt allting, vilken tur att allt blev bra till slut! :]

Svar: Söt du är! :) Tack så hemskt mycket! Jo, det var ju lite sisådär med självaste avslutet på förlossningen. Men hon är ju äntligen här nu! :D
eevelinasjosten.blogg.se

2012-11-01 » 20:32:31 BLOGG: http://tinabanck.blogg.se/
Linn

Hahah! Garvade högt när barnmorskan kom in med läppstift på tänderna!

Svar: Haha ja, usch! Höll på att smälla av haha, men hon visade sig vara ganska bra faktiskt! Inte så hemsk som hon såg ut ;D
eevelinasjosten.blogg.se

2012-11-05 » 10:57:29 BLOGG: http://linnlowes.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0